REGULAMIN SESJI MEDYTACYJNEJ („Regulamin”)
Regulamin obowiązuje od 16.01.2016 r.
1. Organizatorem sesji medytacyjnych jest Opactwo Benedyktynów ul. Mickiewicza 6, Lubiń 64-010 Krzywiń (zwane dalej Organizatorem).
2. Uczestnikiem sesji medytacyjnej, na warunkach określonych w regulaminie, może być każda osoba fizyczna, pełnoletnia. Osoby, które nie ukończyły 18 lat muszą posiadać pisemna zgodę rodziców (opiekunów prawnych) na uczestnictwo w sesji.
3. Sesja medytacyjna odbywa się w Opactwie lub w innym wskazanym miejscu i będzie przebiegać w sposób istotnie zgodny z planem zamieszczonym na stronie: lubin-medytacje.pl/zapisy lub podanym przed sesją medytacyjną w informacji mailowej przesłanej na adres uczestnika sesji.
4. W sesji medytacyjnej może wziąć udział osoba, która nie posiada przeciwwskazań psychologicznych i zdrowotnych do udziału w sesji. W przypadku schorzeń lub przyjmowania leków uczestnik jest zobowiązany do zgłoszenia tego faktu prowadzącemu sesję, który kierując się troską o dobro jednostki i grupy może po rozeznaniu sytuacji odmówić Uczestnikowi udziału w sesji medytacyjnej.
5. Udział w sesji medytacyjnej jest dobrowolny. Uczestnik ponosi odpowiedzialność za zdrowotne i osobiste rezultaty wynikające z udziału w sesji medytacyjnej.
6. Uczestnicy sesji medytacyjnej mają obowiązek przestrzegać regulaminu Domu Gości Opactwa lub regulaminu miejsca, gdzie odbywa się sesja.
7. W celu rejestracji na sesję medytacyjną Uczestnik zobowiązany jest do wysłania formularza zgłoszenia znajdującego się na stronie: lubin-medytacje.pl/zapisy
8. Uczestnik jest zobowiązany do podania następujących danych osobowych potrzebnych do zarejestrowania: imię, nazwisko, miasto zamieszkania, wiek, e-mail oraz telefon kontaktowy.
9. Dane osobowe podane podczas rejestracji będą wykorzystane jedynie w celu organizacji sesji oraz w celu określonym w pkt. 4 Polityki Prywatności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
10. Po rejestracji Uczestnik otrzyma mailem informację będącą potwierdzeniem zgłoszenia, w którym będą zawarte wszystkie informacje dotyczące dalszych kroków i dokonania płatności zaliczki.
11. Uczestnik dokonuje wpłaty zaliczki w wysokości i terminie podanym w mailu potwierdzającym zgłoszenie. Dopiero zaksięgowana wpłata na rachunku Organizatora jest równoznaczna z rezerwacją miejsca.
12. W przypadku niedokonania płatności w wyznaczonym terminie, zgłoszenie zostaje anulowane.
13. Jeśli po wpłacie zaliczki Uczestnik dokona zgłoszenia rezygnacji z uczestnictwa w sesji maksymalnie 14 dni przed dniem rozpoczęcia sesji wpłacona zaliczka zostanie zwrócona. W przypadku późniejszych zgłoszeń rezygnacji z uczestnictwa w sesji zaliczka nie będzie zwracana.
14. Rezygnację z uczestnictwa należy zgłosić na adres e-mail: osrodek@lubin-medytacje.pl
lub telefonicznie pod nr: 660-507-614.
15. W celu optymalnego wykorzystania miejsc Organizator, za pomocą e-maila lub telefonicznie, może dokonać potwierdzenia uczestnictwa w sesji medytacyjnej u osób które po wysłaniu zgłoszenia nie zostały zarejestrowane na sesję i zostały wpisane na listę rezerwową. W takich przypadkach potwierdzenie uczestnictwa w sesji medytacyjnej może być dokonane na mniej niż 14 dni przed terminem rozpoczęcia sesji medytacyjnej.
16. Uczestnik nie ma możliwości zmieniać dowolnie terminu sesji. Zapisanie się na sesję w określonym terminie wyklucza możliwość uczestnictwa w innym terminie. Uczestnictwo w sesji w innym terminie jest możliwe po wysłaniu nowego zgłoszenia na ten termin i pod warunkiem jego rejestracji.
17. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany osoby prowadzącej sesję medytacyjną.
18. W przypadku odwołania sesji medytacyjnej z winy Organizatora uczestnikom zostaną zwrócone wpłacone zaliczki.